שיווק בטיקטוק – כל מה שאתם צריכים לדעת!

תוכן עניינים

מה אתם יודעים על טיקטוק? מה אתם יודעים על שיווק בטיקטוק? אם אתם לא יודעים הרבה, הגעתם למקום הנכון. אנחנו כאן כדי לתת לכם את כל המידע אודות האפליקציה הסינית הפופולרית. ריכזנו עבורכם את כל המידע שיוכל לעזור לכם לשווק את העסק שלכם בטיקטוק ולראות תוצאות במהירות מקסימלית. העסק שלכם יצליח בגדול אם תשקיעו באפיקים הקידום הנכונים. וזה לגמרי בידיים שלכם 🙂

זמן עובר בטיקטוק

אם אתם משתמשים באפליקציה של הרשת החברתית הנקראת טיקטוק, אתם ודאי יודעים עד כמה היא ממכרת. אין סוף סרטונים משעשעים, חדשניים ומפתיעים מרתקים אותנו למסך למשך שעות ארוכות ושואבים את זממנו. אנחנו לא היחידים, כך מסתבר, שכן לטיקטוק קיימים למעלה מ-2 מיליארד משתמשים, והמספרים רק עולים. ללא ספק מדובר באחת מהרשתות החברתיות הסוחפות ביותר שידע עולם המדיה.

עסקים בטיקטוק

בשיטוט קצר בטיקטוק תיתקלו בסרטונים רבים של חברות גדולות במשק לצד עסקים קטנים, שמשתמשים בפלטפורמה ככלי שיווקי. שיווק בטיקטוק הוא כלי פופולרי וחזק מאוד בגלל האלגוריתם המפרגן של האפליקציה, שעדיין מאפשר חשיפה גדולה לסרטונים מכל סוג ומכל חשבון. לא כך המצב ברשתות החברתיות המתחרות, פייסבוק ואינסטגרם, שמצמצמים את החשיפה בשנים האחרונות.

שיווק בטיקטוק – הזדמנות שלא תחזור

ככל אנשי המקצוע בתחום הדיגיטל, גם אנחנו מעריכים כי האפשרות להגיע לחשיפה גדולה בטיקטוק היא מצב זמני, ומדובר בהזדמנות שכדאי לנצל. כיום, שיווק בטיקטוק שנעשה באופן מקצועי ומנוסה, יוכל להגיע לקהלים רבים, לייצר באז ולקדם כל עסק בצעדי ענק. כדי לזכות בחשיפה גדולה בטיקטוק, כל מה שצריך הוא להיות טוב מספיק כדי לעורר את עניין הקהל השבוי. אם הצלחתם במשימה, ניצחתם את האלגוריתם.

העולם שייך לצעירים

רוב משתמשי הטיקטוק הם בני הדור הצעיר, אך נתון הזה עומד להשתנות בקרוב, ומגמת השינוי כבר ניכרת. עם זאת, ללא ספק הצעירים הם אלו שמכתיבים את הקצב ברשת החברתית התוססת, והופכים אותו למהיר עד כדי סחרחורת. סרטונים מהירים, תנועות גוף מבלבלות וטרנדים חמים, שמתחלפים בקצב שרק ילדים ומקצוענים יכולים להדביק. אתם לא ילדים, המומחים של דיגיטל אפ יוכלו לעזור לכם

להדביק את הקצב

ככל שחולף הזמן ועוברות השנים, מבינים יותר ויותר בעלי עסקים שלא ניתן להמשיך להשתמש רק בכלי שיווק ישנים בעולם החדש. גם החברות השמרניות ביותר במשק הישראלי ובעולם כולו, עושות שימוש בצוותי דיגיטל מקצועיים, למטרות מיתוג, קידום ופרסום. שיווק בטיקטוק הוא כלי השיווק הדיגיטלי החזק, המהיר והאפקטיבי ביותר שקיים היום בעולם הפרסום, וכל בעל עסק חייב להכיר בכך.

טיקטוק – לא רק כיף

למרות האופי הקליל והמגניב של הרשת החברתית, שיווק בטיקטוק הוא כלי פרסומי שדורש עבודה מסודרת ותכנון מוקפד. מתחילים בבחירת אסטרטגיה, ממשיכים בהצבת מטרות ויעדים ובהבנת הקהל, ומסיימים ביצירת תוכן מותאם לכל אלו. חשוב לזכור כי למרות העבודה שיש לעשות מאחורי הקלעים, התוצאות צריכות לשדר המון כיף והמון קלילות בסרטונים מסקרנים, מצחיקים או מעוררי השראה.

שיווק ופרסום

החלקים החשובים ביותר בכל תהליך פרסומי או שיווקי, הם הבנת העסק, הצבת מטרות עסקיות ופילוח שוק. עסק צריך למתג את עצמו, להחליט אילו ערכים הוא רוצה לייצג ומה הן המטרות שלו בטווח הקצר והארוך. בנוסף, כדי לנקוט בפעולות שיווקיות נכונות, יש להבין את קהל היעד אליו העסק פונה ולייצר את התכנים בהתאם אליו. כשמתכננים קמפיין פרסום על פי קווים מנחים אלו, סיכויי הצלחתו גדולים.

קהל יעד לשיווק בטיקטוק

אפשר לומר כי קהל היעד בטיקטוק הם הצעירים, אך לא רק. עם זאת, יש מאפיין אחד עליו חייבים להקפיד כשמייצרים תוכן ייעודי לטיקטוק. התוכן חייב להיות בצורת סרטוני וידאו קצרים וקולעים. המסר צריך להיות חד וברור, ועם זאת נעים וקל לעיכול. נשמע מורכב? אכן מדובר באתגר שמצריך הבנה מעמיקה בעולם הדיגיטל ובעולם תוכן חדשני במיוחד.

יש לכם שנייה וחצי

בהתאם לקצב המהיר אליו התרגל הדור הצעיר, ולא רק הוא, הסרטונים עוברים מערכת סינון כמעט אוטומטית על ידי כל משתמש. הסינון עובד בצורה מאוד פשוטה שמוכיחה שאם סרטון לא הצליח לעורר עניין בצופה בתוך כ-שניה וחצי, הוא גולל הלאה ברצף הסרטונים האין סופי. זו אחת הסיבות שהופכות את השיווק בטיקטוק לאתגר עבור אנשי מקצוע מומחים בתחום.

אל תישארו מאחור

כבעלי עסקים אתם ודאי רוצים את הטוב ביותר עבור העסק שלכם, ואתם ודאי מעוניינים להגדיל את מעגל הלקוחות שלכם. העצה הטובה ביותר שנוכל לתת לכם היא לא להישאר מאחור, אלא להתקדם אל העתיד, שהרי לא תוכלו למנוע אותו. ההווה דוהר אל העתיד, וכמו שאמרו חכמים מאתנו : "אם אתה לא יכול לנצח אותם הצטרף אליהם". עכשיו זה הזמן הטוב ביותר בשביל להצטרף לטיקטוק ולהצליח.

שוק תחרותי

יחסית לרשתות החברתיות הפופולריות המתחרות, פייסבוק ואינסטגרם, מספר המשתמשים בטיקטוק עדיין נמוך. עם זאת, התחרות באפליקציה היא עצומה, ורק הסרטונים הטובים ביותר הופכים להיות ויראליים. כך שמדובר בהזדמנות מדהימה, מצד אחד, לצד הצורך הבלתי מתפשר לעשות עבודה מקורית ומקצועית במיוחד, מצד שני. שיווק בטיקטוק שיעשה בצורה טובה, ישנה לכם את העסק כפי שרק תוכלו לחלום.

העסק שלכם בנקודת זינוק

שיווק בטיקטוק בשלב זה, שבו הרשת החברתית עדיין לא הגיעה למספר המשתמשים המקסימלי אליו היא שואפת, הוא שיווק מדויק. שיווק בטיקטוק שייעשה בהכוונה ובליווי של צוות המומחים של דיגיטל אפ – שיווק ופרסום עסקים בדיגיטל, יקפיץ את העסק שלכם להצלחה שעליה יכולתם רק לחלום…

לשיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים

תמונה של דור קצב | Dor Kazav

דור קצב | Dor Kazav

מומחה לשיווק ופרסום עסקים בדיגיטל

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
275423דדדדדדדדדדד6DIGITAL UP