דף נחיתה – מהם הנקודות העיקריות עליהן יש לעמוד בדף הנחיתה?

תוכן עניינים

דף נחיתה, בניגוד לעמוד הבית של אתר העסק, נועד ליצור סקרנות ולהבליט את המוצר אחריו מחפש הגולש. מהם הנקודות העיקריות עליהן יש לעמוד בדף הנחיתה, ומדוע זמן הטעינה שלו כל כך חשוב? דף נחיתה – בואו לקרוא.  

מה זה דף נחיתה?

דף נחיתה הוא בעצם כרטיס הביקור של העסק במרחב הדיגיטלי, שכן זהו הדף הראשון אליו מגיע לקוח. מדובר על דף פרסומי, הכולל מלל המכוון את הלקוח לרכישה וסקירת בית העסק, ובכלל, נועד להגדיל את שיעור הפניות לבית העסק.

על בסיס האמור לעיל עולה שאלה לא פעם – מדוע עלי לבנות דף נחיתה, ולא להפנות את הלקוחות ישר את האתר שלי?

חיפוש ממוקד – הסיבה לבניית דף הנחיתה לסק 

כעולה מן הכותרת, הסיבה העיקרית לבניית דף נחיתה לעסק היא מיקוד החיפוש. העידן הטכנולוגי הביא אותנו לימים בהם כל חיפוש יכול להיעשות באופן ממוקד למדי, כך שנוכל למצוא תוצאות מדויקות אפילו לחיפושים דוגמת "כמה עולה בניית דף נחיתה איכותי".

משכך, עלינו להעניק ללקוח תוצאה ממוקדת לרצון החיפוש שלו. במידה ונפנה אותו אל אתר האינטרנט שלו, ייתכן שבשל השיטוט והזמן שהוא ייאלץ להשקיע באיתור המוצר או השירות המבוקש באתרכם, הוא יעזוב אותו.

ההמלצה – מיקוד והעברת מסרים

מהפסקאות לעיל עולה שעל דף הנחיתה לענות על שני פרמטרים. ראשית, עליו להיות ממוקד ומתומצת, כך שהלקוח יוכל להבין במהירות וביעילות מהו המוצר אותו אתם מציעים, והאם הוא מתאים לו.

שנית, על דף הנחיתה להיות אטרקטיבי וליצור אינטראקציה מידית, כך שהלקוח לא ילך להמשיך בחיפושיו משהגיע לדף הנחיתה שלכם. אז כיצד יוצרים דף נחיתה מוצלח?

בניית דף נחיתה –  תעשו זאת נכון

על בסיס כל האמור לעיל, נראה שדך הנחיתה הוא כרטיס הביקור הדיגיטלי של העסק שלכם, והוא זה שיצור את ההבדל בין עובר אורח שימשיך בחיפושיו לבין לקוח פוטנציאלי. משכך, יש לעמוד על שתי נקודות עיקריות, אשר יביאו ליצירת דף נחיתה מנצח.

נקודה ראשונה – תוכן איכותי

כאמור, מטרת דף הנחיתה היא העברת המסר ויצירת סקרנות בקרב הלקוח. משכך, ישנה חשיבות רבה לתוכן אותו תציבו בדף הנחיתה. משכך, עליכם לוודא כי התוכן ממוקד אל קהל היעד אליו אתם פונים.

כמו כן, עליכם להציג את צרכי קהל היעד, אותם אתם מגשימים, ואת הסיבות העיקריות בגינן אתם עדיפים על פני מתחריכם. לבסוף, על התוכן להניע לפעולה, כך שהלקוח ימשיך אל האתר, ובסוף סקירת המוצר המוצע, יבצע רכישה.

עיצוב דף הנחיתה – העין רואה הכל

מעבר להיות התוכן איכותי, עליכם לדאוג כי הוא יהא נגיש. גם כותב התוכן הטוב בעולם לא יוכל ליצור עניין כאשר אל מול הלקוח עומדת פסקה ארוכה וגנרית למראה, שכן אינה מגרה את העין לקריאה.

נשכך, יש לוודא כי דף הנחיתה נותן לקורא אפשרות נוחה לקרוא את התוכן, תוך יצירת רושם ראשוני איכותי, המחשת הטקסט באמצעים ויזואליים שונים, דוגמאות הנפשות ותמונות ועוד.

אז איך מושכים לקוחות אל דף הנחיתה?

ישנן דרכים רבות למשוך לקוחות אל דף הנחיתה באתרכם. דרך ראשונה לאיתור לקוחות היא על ידי אינטרנטי ממומן, בין אם מדובר על פרסום בגוגל, ובין אם מדובר על פרסום ברשתות החברתיות השונות, בראשן אינסטגרם ופייסבוק.

בנוסף לפרסום הממומן, עומד אפיק הקידום האורגני הממומן, או בשמו המקוצר והנפוץ – SEO. על אף שמדובר על תחום שניתן ללימוד עצמי ברחבי האינטרנט, שימוש במקצוענים בתחום זה, בדומה לשימוש בשירותיהם של מקצוענים בכל תחום, יביא לתוצאות אופטימליות.

קצת על SEO – מה חשוב לדעת לעניין דף נחיתה לעסקים?

בנוסף לנקודות שהוצגו לעיל אודות בניית דף העסק, ישנה חשיבות לא מבוטלת לעמידה בתנאי
ה – SEO, שכן יביאו לשיפור מיקומכם בתוצאות החיפוש בגוגל, ובנינו, מי לא רוצה להיות תוצאת החיפוש הראשונה?

נקודה ראשונה – טעינה מהירה

על פי מחקר שביצעו באמזון, עיכוב של כל שנייה בטעינת האתר מביא להפסדים העולים על מיליארד דולר בשנה. כמו כן, גוגל מצאה כי ככל שזמן הטעינה של האתר עולה על 3 שניות,
כ – 50% מהלקוחות שיגיעו לדף הנחיתה יעזבו את האתר.

משכך, ניתן להניח כי שיפור מהירות הטעינה של האתר תביא לאחוז גבוהה יותר של מחפשים הנשארים באתר, מאשר אלו שעוזבים בשל קשיים טכניים.

התאמת דף הנחיתה לגוגל

לדוגמה, ככל שהמוצר אותו אתם מוכרים הוא שלטי כניסה לדירה, עליכם לדאוג כי גוגל ידאג לזהות את מילות המפתח, לרבות על ידי יצירת כותרות META מתאימות. כך, גוגל יוכל לדעת לשייך אתכם לחיפושים הרלוונטיים ביותר, אשר יוכלו להביא קהל לקוחות רחב יותר.

דף נחיתה לדוגמא – יצירת דף נחיתה בקלות מקסימלית

בשנים האחרונות חלה עליה משמעותית בהיקף בעלי העסקים המבקשים להיכנס אל גדרי העולם הדיגיטלי. לאור הביקוש הגדל, עלה צורך מן השוק, ומערכת WORDPRESS היא הפתרון האידאלי עבורם.

המערכת האמורה, אשר פועלת עוד משנת 2003, מעניקה לבעלי עסקים בפרט, ולעוסקים בתחום בכלל, את האפשרות לבנות, לערוך ולהקים אתרים לעסקיהם, זאת ללא כל ידע מוקדם. משכך, בניית דף נחיתה בוורדפרס היא האפשרות האופטימלית בעבור אלו בעלי האמביציה.

דף נחיתה – מחיר משוער

ככלל, ככל שתחליטו לפנות אל בעל מקצוע, שיכין עבורכם את דף הנחיתה האופטימלי, משתנה בהתאם למאפייניו של הדף, לרבות קמת התחזוקה, המוצר הנמכר, שכן זה משפיע על התוכן, רמת העיצוב הנדרשת וכו'.

למרות שהמחירים אינם מוגבלים, אלו ינועו לרוב בטווח שבין 2,000 – 500 שקלים.

אתר DigitalUP מתמחה ביצירת דפי נחיתה לעסקים, אשר מביאים להגדלת שיעור הלקוחות הפוטנציאלים המגיעים אל האתר. ככל שאתם מעוניינים בקידום העסק במרחב הדיגיטלי, פנו אלינו, ואנו נדאג לשאר. 

לשיחת ייעוץ ללא עלות מלאו את הפרטים

תמונה של דור קצב | Dor Kazav

דור קצב | Dor Kazav

מומחה לשיווק ופרסום עסקים בדיגיטל

נהנת מהמאמר? שתפ/י אותו עם חבר :)

LinkedIn
Email
WhatsApp
Facebook
275423דדדדדדדדדדד6DIGITAL UP